Translate

lördag 16 augusti 2014

Rapport från Vaasa!

Är i Vaasa en stad högt upp i Finland, jämnhöjd med Umeå. Här har vi alla vänner ich släkt samlats för att fira kärleken mellan Fredrik ich Emilia. Herregud, nu lät jag som en präst! De ska firas i alla fall. Deras dag just idag. Ni som ännu inte förståt så är det bröllop på G. Min kärlek åkte just iväg klar och redo att inta position Bestmen. Själv har jag precis lackat händerna och tupperat håret samt flätat mitt trollhår. Ser ut som grevens fru gör. Hon som är typ 90 och någon slags hovtant... Men det löser sig nog snart.. Klänningen tar väl fokus sedan. Eller min korsett som jag lyckats lära mig knäppa själv! Heja mig.. 
Annars gillar vi Finland. Det är som Sverige fast mer som Mumindalen. Alla pratar som Mark Levengood. Mysigt! Fazer choklad och marimekko! Love it! Nej, mer topplack av OPI. Tack!

Livet i Fjällbacka Direkt från Vaasa, Finland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar