Translate

onsdag 13 augusti 2014

Vinnaren!

Alltså vilken mamma panik som uppstod här i hemmet innan jobbet igår kväll. W fick för sig att han skulle kissa. Alltså kissa! Inte i blöjan, utan kissa! Att ha ett nerkissat hus inte var mågot alternativ. Jag drog på blöjan när han drog av den, efter vart misslyckat försök att pressentera herr toalett för W. Sista gången blöjan åkte av, marscherade jag ut i  trädgården och hämtade toalettpallen för småskitar från IKEA som W haft som trappa till studsmattan. In med den, tog bort den superäckliga mördadsnigeln och är du djurvän så titta bort nu.. JAG SPOLADE NER DEN I TOALETTEN!!!!!!!! W tittade förvånat ner i toan, sedan ställde jag pallen framför toa och lillkillen på. Naken som han var.. Ja, han börjar likna sin far mer och mer för varje dag. Haha! Så stod jag bredvid som moraliskt kissestöd och sa kiss kiss! Och så kom den första droppen till min förvåning (trodde verkligen inte att det skulle göra det. Han har ju kissat ute fritt, men ALDRIG på toan! Och det har känts omöjligt!) och jag började heja på! Mer och mer kom, både i och utanför toaletten. Fast förvånandsvärt mest i.. Jag började nästan gråta av lycka. Ungen kissade på toa! Blöjfri är han ju inte än på ett tag, men det är ju en början.. Eller hur? Blev så stolt så jag råkade säga att han skulle få en glassi.. Alltså en Piggelin! Klockan halv tio på kvällen!!!!!! Peter, min samboooo var mindre nöjd över den belöning, fast han var nog rätt nöjd med oss ändå! Fast han sa verkligen... Men Sarah dåååååååå.... Hur skall jag nu få honom att somna!? Svarade honom att jag inte riktigt tänkt så långt.. Han kissade ju. Då är man ju värd glassi!!!!! Sluta gnäll om en sån skit sak.. Din son kissade på toa och det var hans mamma som fick lära honom detta. Så sjukt stolt över min mammatalang... Mallig! En stor händelse i min sons liv jag fick dela. Tack, William❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar