Translate

tisdag 12 augusti 2014

Magnetisk!

Igår var jag andra gången i röret och det var samma man som bad mig hålla andan och andas, som förra gången.. Ett tag kändes det som jag hamnat mitt på scen när Avicii drog av en av hans mest enformiga discodänger.. Hjälp! Trodde maskinen skulle sprängas. Det gjorde den inte, men gissa om fantasin flödade i röret. Dunk dunk! Fick en illande panik när de satte på mig hörlurarna, dem hade jag inte sist.. Men jag fick stå ut med dem på. Nu tar det väl en vecka eller två så hör doktorn av sig angående tumören Oves status. Önskar han hade egen profil på Facebook ibland. Jag och P hade lite roligt på hissresan ner när vi läste vad som fanns på våningarna..
Vad man känner sig sexig i sjukhuskläder. Not!



Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar