Translate

måndag 1 september 2014

Som McDonalds..

Kom upp till hamburgare och bbq-potatis, men kunde liksom inget säga när sambon förklarade att han fick ta det som var hem då han hade gör ont i ryggen för att åka och handla.. Det är ju verkligen inte favorit maten en -Måndag! Men det gick ner.. Tacka vet jag för Pontus Body Attac klockan 18. Gissa vem som har barnvakt!? Dessutom så hade P städat.. LyxMåndag! Jag behövde det.. ❤️

Några timmar senare!
Passet är gjort och jag har redan räknat ut att jag kommer ha träningsverk imorgon! Bumpers, utfall och squatz! Shit.. Pontus är min vitaminkick! En sann glädje av träning är den pojken. Sen åkte jag till Konsum och köpte massa nyttig mat. Fredrik Pauluns hade applåderat åt min återhämtnings upplägg. Mmm! Nu Hjem och sedan går min prins och jag och lägger oss! 

Natt natt från oss❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar