Translate

söndag 3 augusti 2014

Semester❤️

Då är man mitt upp i semestern.. Livet i Fjällbacka semestrar i Fjällbacka.. Ja, vad trodde ni?! Fast imorgon drar vi kanske härifrån, men inget bestämt. Däremot är Liseberg på tisdag väldigt bestämt. Äntligen åker jag med mina jobbkamrater till nöjesparken och det ska tokåkas! Antingen har jag fått jobba när Liseberg varit eller haft semester.. Det har jag ju imorgon med, men det passade för en gång skull ändå! Åh. Skoj! Vad har jag gjort hitintills då? Tackar den som frågar.. Orkar inte berätta, så jag visar mitt semester album. Håll till godo! 

Sjösatte snäckan och tog första turen med en...
Sovande William ombord...
Barndomsvännen Karin på besök och vi fick popcorn i väntan på bord...
Vi blev utkörda till Utskiken.. Berättar mer sedan ..
Nattvälling med Karin, ville aldrig somna..
En nybtur på havet..
Utgång...
Inbakad!
Vaknade upp med finaste....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar