Translate

måndag 24 mars 2014

Vårgarderoben är öppen!

Ska egentligen sitta och skriva, men det var så längesedan nu att jag nästan glömt vad bokskrället handlade om. Så jag tänkte att när jag ändå sitter vi datorn blogga lite. Alltså jag vet ju vad den handlar om, men inte vart jag sluta innan denna tumören och tankarna på OM/OM INTE cancer. Ni fattar. Det var sjukt jobbigt och att ensförsöka skriva då gick inte. Det behövs läsas igenom om man säger så. Och det görs inte på en kvart. Över hundra sidor liksom. Älskar att jag skriver att hennes farfar är död och i nästa kapitel lever gubben. Den är bra. Nästan som Dallas. Så ja, det behövs läsas.

Kollade lite bilder i denna datorn imorses hur man såg ut förra vår och sommaren.. Min klädstil är väldigt mkt vad som finns i garderoben och så gör man något av det. Fyller på ibland. Oftast hm.se fynd. I år finns ju både mina Tiger och Mos Mosh jeans. Love it. Så här kommer förra året i bilder....
Älskar denna blå långkjol med denna korta lite tjockare t-shirt. Love.

 
Min Preppy tisha...
 
Långklänning..... Randigt. Det är ju bara såååå jag.
 
Rosa jeans med animalprint funkar nog i år med eller vad tror ni. Tröjan är en favis. Köpt i london. 
Älsklingskjolen med slits. Älskar. Funkar i år med.
 


Midsommar.
Mina älsklingsjeans. Får fortfarande komplimanger för dem. Nu senast i helgen av en i Hepstars. Tack! True Religon... Jobbsommaroutfit.
 

Mina gamla avklippta Lee jeans. Inte snygga någonstans, men bara så där flummiga....
Kall sommarkväll med ponchooo...
 Convers och marin-inspererad klänning. Så Fjällbacka.
 Jag och bästisen på Arvingarna i en HM klänning. Återvinning kollegtion. Sånt gillar man ju.
 Gul gammal Gina klänning i mina älsklings jeans shorts. De kommer ju troligen att bo i även i år.
Långt skall det vara......
 
Spegelselfie outfits, det är väl den gemensamma nämnaren. Jag döööööör.... Det händer att P tar kort på mig. Men vill man minnas kläderna får man göra det själv.
Jag är verkligen ingen modefreak, använder bara kläder jag är bekväm i och som gör att jag trivs. Massa färg då har ni mig fångad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar