Translate

onsdag 26 mars 2014

Kära Träningsdagbok

Status: OMG! Kommer man i sista stund får man sista cykeln. Självklart! Åh, då är det den sämsta i lokalen. När jag börjar trampa  med växel i fullsatt sal så skriker cykeln. Kändes som alla tittar på mig. Alla tittar på mig! Hatar sån uppmärksamhet.. Fuck! Rätt bered på att kasta in handuken och gå hem, men min snälla ledare byter cykel och jag kan äntligen lägga på tyngd. Tack Pillis! 
Växel: Tungt som fan!
Vind: Motvind rent mentalt! Jobbigt att träna när man får motgångar direkt.. Sen och en cykel som ger mig negativ uppmärksamhet.. 
Bästa: Mellolåtar med jumps och tabata intervaller! Ta över en spinninginstruktörs cykel. Den är tung! 
Sämsta: Ja, det har ni redan läst..
Resultat: nöjd i stora hela med trampningen. Maten uppäten och jag kollar på Ryttareliten.. 
Rolig tanke under passet: Finns inte en spinningcykel  som är den andra lik.. Det är lite som hästar, fast det är du som ger hästkrafterna till cykeln❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar