Translate

fredag 7 mars 2014

GOD MORGON!

Pigg och vaken? Nej verkligen inte. W har sovit i mammas säng. Han har pratat och slagits. Ja, inte hårt, men ni vet en fot där och en arm i ansiktet och huvudet på bröstet. Mamma mamma.. Zzzzzz.. Bla da du di daj... Zzzzz... Katten hoppar upp på fönsterbrädan. Älskling det var bara katten! W trycker sig närmre mamma.. Mamma? Mamma? Släppte in katten nu när jag steg upp vid 5 och inser att han har bajs i svansen. Har fått torka katten i baken. Underbara mys fredag.
Typ en sådan natt/morgon. Nu ska jag jobba dag på jobbet. Jippi. Kommer inte somna alls i lunchtallriken. Sminkad och klar. Ska bara väcka W nu. Hjälp! Han lär inte vara någon pigg-Lars! Sa jag God morgon! Ja, men 700 läsare exakt hade jag igår. Så visst är jag glad! God Morgon var det ja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar