Translate

lördag 1 mars 2014

Februari 14


1. Är det någon som vill säga mig något... Mycket konstiga tecken som var åt det onda hållet! 
2. Kanske inte borde ätit dessa, men som tur var hände inget konstigt..
3. Var på 20-tals fest!
4. Randiga ligan slöt upp! 
5. Jag tränade på som vanligt.. HÅRT! 6 minuter planka.. Check!
6. OS och jag retade visst upp fel person!

7. Familjen åt på den bästa brunchen. Behöver jag säga att vi har mjukglassmaskin på mitt jobb! TanumStrand det är där det händer❤️
8. Peter fick dricka...
9. Jag fick jeans och en kväll med LS...
10. Jobbade massa nätter utan sömn...
11. W tog och utnämnde sig till etta själv. Behöver jag säga att detta var en riktig prisutdelning?! 
12. Löprunda i sol och 9 grader..
13. Ny väska och känslan är blåååå❤️
14. Musikalisk.. Inte efter mamma sin! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar