Translate

torsdag 6 mars 2014

PMS..

Det där PMS utbrottet jag fick igår var nog bara droppen som fick bägaren att rinna över. Jag tror jag talade för rätt många unga kvinnor när jag avreagerade mig på tanten. Seriöst, denna stress och press av nyfikenhet. Det blir inga fler ungar ju mer ni frågar liksom. De är stressigt som det är. Om någon när och kär frågar då är det självklart en annan sak. Absolut. Skulle jag vara gravid så berättar jag ju det för er förr eller senare och dessutom så tror jag att det skulle märkas rätt så fort på mig. Men som sagt inga planer nu. Det räcker fint med min lilla ängel. Han är mitt allt. Det bästa jag har. Tack ännu en gång för ordet och för att ni läser. För det gjorde ni VERKLIGEN (är fortfarande lite i chock över intresset!) Tack❤️
Det var någon som tyckte jag hade fina överarmar. Man tackar, ligger massa hantelträning och armhävningar utan fusk bakom. En annan sa att hon ser ut såhär svullen jämt. Jag hoppas ingen frågar dig samma sak för det.. Jag vet ju att du just fått. Hihi! Tack för stöd och support! Kärlek från en lugnare Livet i Fjällbacka❤️

Ps kanske ska putsa spegeln. Checklista! Hahahaha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar