Translate

söndag 16 mars 2014

Hopp i säng!

Ahhhh, vilken dag! Fullt ös medvetslös. Så sjukt tacksam för att vara frisk (hur lät det sjukt och frisk i samma mening!!!?) och idag har jag känt livet med min son. Det sista vi gjorde innan han stupa i säng var att plaska i badkaret. Han var helvild och plaskade ner hela badrummet. Sedan skulle han visst bada trähästar. Där fick jag bli MAMMA och säga STOPP! Trähästar är rädda för vatten.. W tyckte det verkade konstigt och hämtade två till. Imorgon blir det jobb och helt oväntat sa sambon att jag fick boka mig på spinningen. Tydligen ska han inte jobba kväll. Lucky me! Med tanke på all Ben&Jerry jag krängde igårkväll så kan jag behöva trampa tungt och snabbt. Rap pa papa pa! Natt natt
Dessa glasögon har börjats användas igen. De är alltså inte nya utan mer gamlanya. Reserv till dem jag har och märket är Marc by Marc Jacobs. Hmmmm kanske dags att börja fundera på en ny hårfärg.. Ljus igen? Alltså detta är en old bild från i somras. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar