Translate

onsdag 5 mars 2014

Är du gravid?

Suck! Nej, jag är inte gravid!!!! Inga planer på det heller som det är just nu! Jag har bara den dagen i månaden ni vet som kvinnor får. Lite svullen! Okej, jag satt också ner och satte på mig mina skor, men låt mig sitta jag har varit uppe med en två åring hela dagen och kört mig död på ett spinningpass precis.. när frågan ställdes...! Ja, jag blir lite irriterad. Det var från en kvinna som i stortsett ALDRIG tilltalar mig. Jag tror inte ens hon vet vad jag heter.. Just idag var denna formulering lite jobbig eftersom jag själv har stört mig på min uppsvällda mage! Man frågar inte någon man inte känner bara pang på om man är gravid!!!!!!!!!! Eller gör man det? Har jag missat något... Ja, jag tog illa vid mig. Jag gjorde det. Tack för ordet! Har du mens eller? Ja, det har jag!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar