Translate

torsdag 27 oktober 2011

Walk of mamakilo

Då har man varit på promenad. Svärmor ringde och lät så förvånad när jag sa att jag var ensam på min promis. Men det är ju ingen som vill gå så där mitt på dagen. De flesta jobbar. Gör jag med, fast kväll. Och då är mina kompisar lediga:( Men några arbetskamrater har startat en walk grupp. Nu när de blir mindre timmar för oss i nov..Då ska vi ut och gå!! Men svärmor ringde för att berätta att hon lagat mina mammajeans. Världens bästa! Tack. De sa riiiiiiiitttchhh uppe på högra innanlåret i lördagskväll när jag satte mig ner. Svärmor var tröstande med att det var dålig kvalité. Ok, det var HM. Men det är bara att inse de hemska- Mammakilona! Ligger inte bara på magen.. Näää, på lår och rumpa! Godisfri igår. Försöker idag med. Och P och jag ska försöka göra så hela nov tillsammans. Pepp pepp.

Sedan såg jag detta fina hus i skogen. Asså jag blev så avundsjuk på dem som bygger det. Tills jag kom på att det är ju jag som bygger det. De är ju mitt hus!!!!!!! Ska bo där... Snart!


Ahhhhhh vill ju så gärna nu! Och på tal om svärmor så har vi lite projekt ihop. Hon målar byråsarna vi fått och jag ska komma på ett fint tyg att klä om en amerikansk gungstol med. De blir nog star and strips!!!! Ska stå i läshörnan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar