Translate

tisdag 11 oktober 2011

Kakel. Check!

Nu är det bestämmt. Kakel och klinkers till WC, tvättstuga och kök. Det som kändes som de svåraste av allt.. Gick ganska lätt till slut. Först kändes de som försäljaren motarbetade mig. Skojade han när han visade mig de första mosaik alternativet. Shit vad fult!!! De sa jag också... Men ursäkta mig dååååå!!! Är det du eller jag som ska bo där, herr Försäljare??

På väggarna. Förhoppningsvis. Där var vår försäljare med oss, medans hans kollega va mer.. -Få se om jag kan ta hem den.. Peter sa att de borde vara fler som efterfrågade just den modellen. Vill ni sälja eller!? De sista sa inte Peter, det tänkte jag!! (ok, jag erkänner. Jag har varit en gravidbitch idag.. Mest synd om Peter:)

Vårt golv. De stora i tvättstuga, hall och stora badrummet samt mosaiken i duschen.
De mellan stora i lilla badrummet.

Kakel i köket blev detta. Först hade vi tänk "metro" sånt som alla har samt kaklet som finns i Paris tunnelbana. Men när vi såg detta blev vi kära:)
Sååååååå, då var det ju de där med tapeter. Japp..... Fortsättning följer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar