Translate

måndag 24 oktober 2011

MVC, rask promenad och flyttpacka

Ledig Måndag. Upp med tuppen bort till Tanum för vanlig rutinkontroll. Blodtrycket var bra. <3-slag på 135-136. Pojk/flicka? Man är ju nyfiken. Tur att vi köpte en tapet för barnrummet som funkar vilket som. När jag kom hem blev det en jätte...jag menar JÄTTElång promis. Lite trist att gå själv, men det funkade bra med musik i öronen. Huvudet fullt med all möjlig skit. Man funderar en hel del. Näl eller Norge? Barnmorskan sa att man kunde bestämma sig när man hoppade in i bilen för att åka in. Hmmm.. Men jag kanske ska bestämma mig nu. Vill jag att barnet skall födas i Norge. Vill jag att det första de säger till mig är barnets kön på norska. Åhhhh, nej va flink du va.. Det blev en gutt/jänte!? De är ju jävligt positiva i Norge så det är kanske checkt att ha en positiv bm som hejar på en. Hmmmm...

Nu är det vardag hemma. Peter har jobbat natt så snart dax att göra lunch. Och tvätten skall hängas. Mitt tvättberg är som berget bakom huset. Högt!! Katten är ute och jagar en ekorre. Nått gör han med den stackaren för den är helt koko. Låter verkligen ekorrar så. Klick klick klock!!? Får läxa upp Qvintus vid senare tillfälle. Nu ska porslinet ner i lådan. Ching ching!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar