Translate

måndag 3 oktober 2011

2: plats...

Kommer helt klart vårat hus. Som i skrivande stund står uppe med alla sina väggar och håller på att få tak. Det är ju helt sjuk. Husets alla väggar stod klart runt kl 9 halv tio denna morgon och då ska jag ju säga att killarna började jobba strax efter kl sju... Allt har gått så fort och jag och Peter har gått runt som om vi varit höga på något. Lycka kanske?
Vår första vägg....

Tänk om de tappar....

Nääää det gjorde de inte!!!! Arbetsrums fönster och matsalsfönster på samma vägg.. Blev första väggen.

Masterbedrooms vägg.

Favoväggen med de runda fönstret och entré. Fan vad fint! Fan vad jag svär. Har jag efter min far!!!
Ses om en stund.........igen. Nu åter till flyttlådor.. Peter bad sin mamma att hjälpa till när hon kommer hem och jaaaaaa jag behöver hjälp!!!! Jag får väl erkänna att packa är inte min grej men det är så skönt att bli av med små plock och det är mina små saker som åker ner i en riktig Sarah låda. Japp de där små förvarings prylarna på byrån och nattbordet. Samt mina barndomsalbum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar