Translate

fredag 28 oktober 2011

Skötväska/vanlig väska!

Hej hopp. Nu blir det mkt barnfunderingar på bloggen som ni kanske redan märkt. Asså det här med skötväska är baske mig svårt. Jag hitta en jag ville ha för 2000 kr. Det lägger jag bara inte!!! Och det var den jag tyckte var finast av dem jag tittade på. Nää, då väljer jag en vanlig väska. Kollade runt och hittade en SVEA väska för 400 kr. Det står att den är perfekt som skötväska. Innehållet man får till i skötväskorna får jag bara köpa vid sidan om. Jag tror det får bli en sådan. Och P kan ju också ha den. Finns i massa färger och vår vagn är ju röd/svart och vit. Har kollat på denna röda. Finns i två olika färg kombos. I think i take...hmmmm... Ja, vem ska jag ta?


3 kommentarer:

  1. Håller med föregående 2:an var finare. : )

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga väskor (o praktiska), passar ju istort sett till allt och alla! :))

    SvaraRadera