Translate

onsdag 26 oktober 2011

Våga vägra fond..

Jag bara älskar denna tapet. Jag skulle ju inte visa vilka jag valt, men jag har ju redan provtapetserat och visat den bilden så då kunde jag ju lika gärna visa den på nära håll.. Efter som de blir en väg med garderober så blir denna i hela rummet. Vi vågade vägra fond. Denna finns även i IKEA katalogen på samma uppslag med vår blivande garderob så vi kände att det hörde ihop liksom.

De var bara två rum som vi inte vågade vägra fond. Arbetsrummet och barnrummet... Men gladast är jag över hallen! Målaren är i huset nu och grovspacklar. We like!

Andra sköna tapeter som det inte heller blev:

De tog bort pärmen när det såg hur mkt jag ville ha den. Tänkt som fond i arbetsrummet..

Men hade utgått från deras sortiment. Desingbutiker finner man den i...

Denna var ett fint alt till barnrummet. Retro så det skriker om det!

Samma med denna...

Peter blir rädd för mitt val av tapet i arbetsrummet (men så farligt var det inte!!!)
Nu lång promis Skeppstad.. De är inte bästa vädret så tar enn halvlång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar