Translate

tisdag 11 oktober 2011

Rundvandring på Åsleröd...

Elektrikern för oss att de spottar som är valda inte kommer att funka.. Ok! 4000 spänn fattigare...

Nu ser man rummen. Nästan alla. Min tvättstuga blev störst. Japp, jag fick den av Peter.. Nu ångrar han sig lite.
Tyckte den blev för stor. Frågade snickaren om de inte kunde krympa den. Men herreguuuuud Älskling... Fick inte du ett stort (jätte...stort) garage????????????

Saknas lite väggar på bilden som ni kanske förstår. För jag vill inte ha min läshörna i hallen ju..

Här är matrummet...

Vardagssrum/TV-vägg!!! Här ska vi kolla på EM i sommar. Sverige gick visst vidare just i detta inlägg:( Kul sommar!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas det blir en solig och fin sommar så man kan vara te och slipper sitta inne och se på eländet. Men det kommer att bli fint erat hus

    SvaraRadera