Translate

fredag 7 oktober 2011

Qvintus-Man eller kvinna!?

Natten mot torsdagen så drömde jag en sjukt lustig dröm. När man är gravid så drömmer man sjuka saker vill jag säga... Drömmer mycket i vanliga fall, men nu har det blivit lustigare och lustigare. Som då i natt. Min goa Qvintus kom upp i min säng (i drömmen alltså) och började födda kattungar från sidan där bak liksom. Och det var ju lustigt för han är ju en hankatt. Så då var det ju bara att börja komma på ett namn. Det blev MysTanten. För vi brukar kalla honom MysFarbron. Kattungarna var vita och svarta och grå med lustiga render som gick runt dem liksom. Sedan drömde jag att en jag känner beställde in en Ben&Jerry bricka med 83 små koppar med alla olika smaker. Brickan kostade 7000 bath.


Pratade med Marcus på jobbet vad kattdrömmen kunde betyda. Han sa att det troligen var så att eftersom jag nu gått runt med barnet i magen så var det nog så att jag ville att Peter födde fram barnet istället för mig. Det var vad min dröm gick ut på asså. Och det med glassen har jag tänkt på själv. Inte sugen på Ben och Jerrys som jag önskat att jag skulle vara under min graviditet.. Näää jag är nog bara avundsjuk på den personen för att den personen ska till Thailand:) Hahahaha så måste det ju vara!!!

Men sedan är det ju lite så med min katten att den nog borde varit tjej. Han är mjauig och trottsig och uppför sig mer kvinnligt än manligt.... hihi

Ha en bra helg nu tar jag bloggfri helg. Ska jobba och husarbetet ligger nere för helgen. Mer om det nästa vecka! Ching ching

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar