Translate

tisdag 6 september 2011

Toaletten från 1800-talet..

Vaknade imorse och insåg att vår spolning lagt av. Istället för att ringa hyresvärden bestämde samboooon för att fixa det själv. Han hann dock inte klart så nu få man hälla en hink varje gång man varit på toa. Ok vilken dag i veckan som helst.. Fast inte idag!!! Jag har hostat precis hela natten och näppt i näsan och kan bara andas genom munnen typ. De är synd om mig just nu.. JAAAAAAAAAAAAA!!!!

Som om det inte var nog så var vi och hämtade toaletten från h-lvetet i söndags på Resö. Urinseparerad för bara 800 spänn. Med tanke på att de normalt kostar 8000 så var det ju ett fynd. De fattar vem som helst. Så ja vad säger man.. Ingenting!!!!! Men nu har jag fått gnälla ut om mina toalett problem. Jag lovar att det kommer säkert flera!!!!!!

Och ni som undrar nu vad en urinseparerad toalett är så är det asså en toalett som är just det. Kissa fram och 2:an i hålet där bak. Sedan kommer bonden och hämtar ditt piss och sprider de på åkern. Förhoppningsvis gör han något med de innan men det är inte så noga!!!!! Totalt livsfarligt antagligen men Tanums kommun tror stenhårt på detta. Japp! Så vi gör som de säger!

1 kommentar:

  1. Får ni inte välja vilken toalett ni vill? Fast det blir säkert bra med den där också. Krya på dig nu och vila mycket. Jobbar du natt något? Jag tänkte ringa men jag vill inte väcka dig. Vi msåte bestämma present till mamma
    KRAM

    SvaraRadera