Translate

tisdag 27 september 2011

Svart guld

6 dagar kvar!


Idag önskar jag alla lycka till som ska ut i blåsten och dra upp sitt svarta guld-Hummer! Men jag är gladast för att slippa i detta vädret. Iiiiii... Själv fick jag för mig att jag skulle simma. Sedan blev det en crossträning som sedan blev pannkaka av alltihop. Men efter lunchen har jag bestämt mig för en mega promenad. De var längesedan jag tog Golfrundan1 och de är nog dax för den idag med lite lä i skogen. Idag är det bara 6 dagar kvar tills huset kommer. Nedräkning i full gång. Och jag är ledig i dagarna 2:) Samt idag och imorgon! Så gött.. Och hösten är ju här. Känner för att krypa upp i soffan och läsa. Jag har ju en ångersthög som ska läsas ut inom vissa datum. Annars kanske de blir pannkaka av det med:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar