Translate

torsdag 22 september 2011

Gick på promenaden.

Jag gick den där förbaskade promenaden som låg som ett krav och malde i min hjärna.. "Du kan inte sova innan du gått den där walken.. Du kan inte sova innan du gått den där....". Ni fattar. Snigelfart tills min vän Anna kom från sin träning på cykel, då ökade promenaden till högt tempo som jag höll i fast hon tog av hemma vid sitt.. Enda bort till fabriken. Efter som jag såg att de lös väldigt bakom den förstod jag att en viss person hade traktorn igång. Mkt riktigt fick jag lifta med honom till macken. Fuskis som jag är. Och så gick jag resten hem. Totalt 25 min träning. Illa. men jag mådde ju sådär också.... Nu väntar sängen dessutom. Helt slut. John Blund kan få komma NUUUUU! Och medan jag sover så grejas de än på tomten. Peter stannar nog tills de är klart sent sent ikväll.

1 kommentar:

  1. Hallå,v ar lite rädd om dig. Sova först och promenad sen. kram

    SvaraRadera