Translate

måndag 19 september 2011

Jag? Avundsjuk? Aldrig!

Prata just med svärmor på Skypen. De hade 32 grader i vattnet igår! Men asså jag ska ju till Tanum Strand ikväll och då har jag ju också 32 grader i poolen... Man måste ta detta som en vuxen och inte bli a-sjuk. Jag har ju det lika bra.... Jag vill med till Thailand... NUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!! Nä, jag är inte vuxen och jag blir avundsjuk! Jag vill med plaska runt i gudomligt snorkel vatten och bli brun som en pepparkaka.
Thailandsgänget 08-09.

Julafton 2008 var inte som vanligt kl 15.00.

På en turistbåt till en ö.
Istället för att vara i Thailand har jag här hemma tagit insidan på bilen och sett till att min man fick frukost. Det är vuxet! Nu regnar det med... Nu bokar jag snart biljett!!!!!!!!!!!!! Fast då blir nog inte chefen så glad så nääää... Om man skulle hoppa i säng och förberedda sig för nattjobb och drömma om T-land i stället! Som sagt Sarah Carolina Karlsson inte alls avundsjuk. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar