Translate

lördag 24 september 2011

Götet tur och retur

Idag blir det Göteborg. Vi ska besöka Ingvar. Jag älskar hans saker precis som alla andra svenskar och resten av världen. Nu har han ju fyllt på också med nytt. Ska bli kul och gå och inspereras. Sedan tar vi en sväng om kakelpalatset. Måste få mer att gå på. Vad ska man ha.. HJÄLP? Vi ska ju snart bestämma oss och de känns som vi inte är överens och inte har vi koll på läget heller. Och de där med tapeter är ju ännu värre. Häromdagen kom min kloka man och sa.. "Sarah, vi väljer vitt! Neutralt...Det blir bra det!" Nääääää, det blir inte bra det Peter. Jag har bott i detta vita sedan vi flytta ihop. Jag vill ha lite färg. Lite mönster. Jag är inte en sjukhus/fängelse tjej som älskar de sterila. Jag vill ha FÄRG! Ialla fall i något rum. Kom igen för f-n. Nu åker vi till Ingvar och kollar vad som är snyggt på väggarna! Och Peter får jag fixa under dagens lopp.. Han måste börja tänka färg............! Ja, igår tänkte han lite färg. Med tanke på de möbler vi köpt så kunde han tänka sig grå/vitt randiga tapeter. Nej, nej, nej!!!!!!! Kanske jag ger med mig i matsalen.... Men verkligen bara kanske............. Peter färg.. Inte dep!!!! My name is Deep..Peter Deep!

1 kommentar:

  1. Fondväggar är toppen, då kan man få vitt och färg i samma. Finns supefina tapeter med mycket färg och blommor nu hos t.ex Happy Homes. Kram

    SvaraRadera