Translate

måndag 19 september 2011

Hot!? Hot!!!

Efter maten nu ikväll hemma hos oss blev de en lite annurlunda efterrätt. Vi kurerade oss med HOTTA- te med ingefära. De är som sakt starkt med en söt eftersmak. Man vet inte om man hatar eller älskar de.. Man kan liksom inte bestämma sig för vilket.

 Och när jag vaknade tidigare i eftermiddags kom min goa älskling hem med denna fina orkidé. Man blir ju så glad varje gång och sedan kommer frågan: Hur länge ska den stackaren få leva? Peter trösta med att den andra gick de ju faktiskt bra med. Den stod ju från december till nästan maj. Okej då:)

Ska försöka mig på en liten simtur innan jobbet ikväll som sagt. Behöver sträcka ut lederna. Sedan biter jag ihop i dessa två nätter. För de är mina sista på ett bra tag:) Ahhhhhhhhhhhhhh....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar