Translate

söndag 25 september 2011

Ikea och insperation från Freddy

Så blev det då en tur till Göteborg igår. Vi blev lite klokare. Och har nu valt badrumsmöbel till stora toaletten. Godmorgon i ek med 2 låder och två handfat. Väldigt nöjda. Fanns ett stort skåp man hängde på väggen i samma serie. Blir ett sånt med tror jag. Och badrumsskåpet blir nog det i metall och speglar. Nöjda husägare.
Vårt blivande badrumsskåp?
Lilla toalettens handfat?

Däremot fortsatte vårt tapetkrig. De visar sig att jag har svärfar på min sida. Peter har sin mamma. Hmm.. Dax att komma hem nu tycker jag! Och när vi gick på IKEA och kollade på deras tapeter så gör man som sig bör, går och tycker och tänker. Och så fort man inte kunde säga vart man ville ha den fina tapeten så kom svaret. "Ja, just det..du vet ju inte ens vart du vill ha den.. Tänk på det innan du tycker något!" Ahhhh! Men det löser sig. Jag brukar kunna få min vilja egenom. Det är ju bara att säga vad man vill göra med garaget.. Måla det rosa på insidan..Inte det..Nääähäää...

Lite andra bilder från igår: 
En tapet som min älskling faktiskt tyckte om. "Men vart ska vi ha den?"

Jag gillade detta badrum. Men får ej samtycke av Peter, men han tog ett kort.

Denna älskade jag men Peter svimma nästan av all färg. Färgchock
Insperation.
Fred Johnsson tror jag stället heter som vi var och kolla kakel och VVS. mycket fina saker och så fick vi se vårt badkar från Westerbergs. Vi känner oss nöjda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar