Translate

lördag 17 september 2011

Gott & Blandat

Ahhh klart jag gick upp till tomten. Och för den som vill veta så är det bara 2,54 km via landsvägen. Totalt med hemgång blev det 5,41 km. Alltså inga ursäkter att inte ta en promis upp och hälsa på oss sedan. Det är ju ingenting. Tyvärr hade jag ett ömt ben att gå på idag så det tog 24,34 min upp till tomten. Annars har jag gått den sträckan på mindre än en kvart. Svärfar hade frågat efter garage bilder och här kommer de:

Samspråkar om lägget

Gofika för killarna..

Det ska vara noga....

-Är det vår kratta?
-Nää, ärligt snodd från BICO...
-Avslöjad!!!!!

Det ska fixas med taket under taket.

Det blev lördagsgotta till mig när jag kom hem. Katten fick med en rosa flaska som han inte åt upp.
Nääää, nu fortsätter dammsugandet. Och sedan duschen för att slänga mig iväg till jobbet. Inga cowboyhattar idag inte. Ikväll är det styrdans för de som vill till Donnes på Tanum Strand. Väl mött av mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar