Translate

lördag 10 september 2011

Adressändring

Då kan ni skriva in denna adress i era adressböcker under Klarqvist/Karlsson för det är den de blir. Vi blev helt kära i denna adress. Bättre än Råröd..för det kan ju inte ens jag säga. Låter mest som gröt i min mun och alla skrattar.

Speciellt meddelande till min svärfar: Det var inte meningen att vara oartig och inte svar på din fråga om hur jag mådde häromdagen på msn. Bara det att när jag skulle svara så tog Peter över sin msn borta på fabriken och då loggades hans msn automatiskt ut här hemma. Så inget illa menat. Och svaret på frågan är: Jag mår bättre idag. Men har varit hemma från jobbet i 2 dagar pga elak hosta. Nu börjar den sakta försvinna:) Ska nog må prima till veckan. För det har jag bestämt. Ha det gött i varmen och hälsa Birgitta från mig.. Ät någon go thairätt /ananas och tänk på mig och Peter. Sävedika (Jag stavade precis som det låter men tror inte det skrivs så i T-land)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar