Translate

torsdag 15 september 2011

Dead women walking...

Jag är en död kvinna kl 13.30 eller nja..snarare när min samboo vaknar och läser min blogg. För det är nog bättre att han läser det och sedan får han ta sig ur det låsta sovrummet, men då har jag dragit från landet för länge sedan... Jag har.. dödstraff.. gjort något man inte får. Mercedesens ena hjul har tuggat asfaltskant!!!!!! Fäljen är inte så fin längre.. Är ni kvinnor som läser detta tänker ni nog, men så farligt va det väl inte lilla gumman. Är du däremot en man eller Peter Klarqvist kompis/vän..då tänker du: Sarah för f-n vad har du gjort nu lilla stackare!! Jo, det kan jag berätta. De kom en stor buss och jag kom i kläm. Det var jag eller fäljen.. Tror ni han köper den förklaringen... Näää nu börjar jag gråta. Men jag ska inte ha såna fäljar.. Jag har bara haft körkort i 3 år.. Fan!!!!!! Jag har iaf inte krockat!!!!! Inte än iaf!!!!!

FÖRLÅT PETER!!!!!!

1 kommentar:

  1. Du har i alla fall inte krockat med ett stillastående staket och rivit upp hela sidan på bilen. Om det var du eller fälgen väljer Peter nog dig alla gånger. Kram

    SvaraRadera