Translate

tisdag 4 februari 2014

Vad f*ordet skriver människan..!?

Ja, det är verkligen ingen hemlighet. Jag har ju erkänt att jag skriver något. Ni har egentligen inte frågat, men igår kom några frågor på Facebook. Det är såklart en bok. Om den blir utgiven? Ingen aning? Ska såklart testa... Annars kommer jag trycka den själv och sälja på julmarknaden eller nått.. Att ge ut en bok är ju inte bara bara, men jag har definitivt kommit närmre den drömmen genom att sätta mig ner och skriva. 

Ända sedan jag var liten har jag haft lite för mycket fantasi i huvudet. Skapar världar och historier hela tiden för mig själv. Skitjobbigt. Man trodde ju ändå att när man blir stor dåååå slutar man ju. Det blir bara värre... Haha! Då var det ganska enkelt att ta lite av all historier och sätta ihop det till en. Det är en chiclit/ mammaporr /roman / psykoooooo... Det är lite blandat. Det är bara några få som fått läsa för att det än är sååååå känsligt. Felstavningar eftersom jag är halv dyslektiker och svårt att få till rätta ord ibland. Min P som läser är som sagt mest förvånad men glatt överraskad och min vän C vill ha mer.. Syrran korrar och verkar nöjd.. Fast ger massa bra feedback på ändringar... Tacksam! 

Frågor på detta? Nä, nu har jag inte tid med er mer. Nu ska det skrivas...❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar