Translate

söndag 23 februari 2014

Helgen!

Helgen har varit ledig. Först i natt börjar min arbetsvecka. Denna helg började med hälsokollen för jobbets räkning där man kunde konstatera att jag hade bra värden. Fortsatte med panta burkar åt jobbet, där jag hade en sur tant efter mig som bara skulle panta två PET-flaskor. Istället för att ge dem till mitt jobbs drickskassa stod hon verkligen kvar när jag pantade 101 flaskor! Hon såg ju inte direkt ut att behöva de två kronorna, men det är väl så rika människor blir rikare. Haha. Vi på jobbet lär nog gå ut och äta snart. Hoppas! Fredagsmys med vänner och tidig hemgång med lillprinsen. Åt glass! 
Lördagen blev tidig för att lämna W innan jag skulle trampa tungt till Pillis grymma spinningpass. Var väl inte helt nöjd eftersom jag åkte hem och la mig 6 minuter i plankan. Samt några styrkekombinationer innan det blev mat och vila. Kaffe med bästa A samt en titt på Ettor och Nollor. Se den, finns på SVT.play. Par middag hos min fina C med ett nytt par i bekantskap. Mycket trevligt. Gitarr är grymt inslag på en p-middag. Skriv upp det! Väntade sedan på taxi i en och halv timme. Nu har jag börjat fatta hur det funkar och vad det gör!!!!!!!! Inga kommentarer. Tre samtal och två med taxichaffis kom vi äntligen hem. Behöver jag säga att de börjar käfta emot inne på centralen i växeln. Idioter! Service My as! 
Söndag. Hämtat W ätit pizza och sovit. Nu i kö till försäkringskassan... Från 124 till 18 snart min tur!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar