Translate

fredag 21 februari 2014

Hälsokollen!

TJag är tjock! Ahhh, det är ju toppen. Jag som trodde jag var smal. Jag är alltså inte det, men jag är tjock och vältränad. Lite för vältränad och då är det visst ok att vara tjock. Mitt BMI är såklart över gränsen 25, men när man är så vältränad så är man visst ursäktad. Vilopulsen var låg, menas jag är i toppform med en fantastisk kondis. Bara två kilo så är jag smal. Det kan man ju springa bort nästa vecka kanske... Hörseln är tipp topp trotts att jag var på en spelning med ett band som spelar ganska högt enligt många och då utan öronproppar förra fredagen. Samt att jag brukar stå i ett visst buller från trubadurer och radiopratare som gör quiz. Missförstå mig nu inte Mange, Uffe och Martin, jag älskar att stå i ert buller. Okej? Alltså jag tycker det är ljuv musik i mina öron. Synen däremot.. Öhhhhh, vad ska jag säga. Väljer att inget säga! Haha.. OMG! Så är det när man vill ha glasögon som man får ha förtunnade glas till. Ray-Ban polit jag ser gärna sämre för eran skull. Älskar er ju! Jag väljer helt enkelt att inte kommentera mera om denna hälsokoll, men mitt kolesterol är bästa värdet och blodtrycket är lågt. Punkt. Jag trösta mig med en ny skiva av ett skånskt band som hållit på i 47 år, gissa vilket? 
Mycket LS på bloggen nu, men det är min blogg. Det är jag som bestämmer! OMG som taget ur en Hipp Hipp klassiker. 

Drack kaffe när jag kom hem men det blev bara en chokladbit. Mådde lätt illa, eller insåg jag att jeansen tar emot. Tjock? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar