Translate

onsdag 12 februari 2014

Januari 14 bilder...

(Så typiskt mig att glömma summering...!)
1. Första löprundan 4,62 på typ 29 minuter. Jag ska bli bättre! 
2. LS var på mitt jobb. Var bara tvungen att köra om deras buss. En punkt att stryka från min lista på saker att göra innan man dör. Bör väl räknas ens om bussen både var tom och stod still. Eller? 
3. Sidoplankan. Visade massa övningar att köra i tabata.
4. C-vitaminbomb gör en pigg. 
5. W spexar!
6. Lyckades hålla en eld levande från att P åkte till jobbet tills han kom hem... 9 timmar samma eld. Han var impad.. Åh, då var vi inte hemma hela tiden. Jag med, faktiskt!
7. Min bok maila till mig själv för läsning. Har nu bestämt att flytta en massa sååå detta kommer ta tid!

8. W sov gott!

9. Undersökning av fettknuttan... Vilket den första doktorn tror att det är... Phuuuu...

10. Planka this shit.. 5 minuter och hoppade över alla andra utom 2,5 minuter... Sedan satte jag 5.. Tack!
11. Åt en hel B&J bara för att jag var sugen och hungrig!
12. Bott i huset i 2 år....
13. För det har vi koll på när vår son föddes bara några dagar innan inflytt. Tänk att han är 2...
14. Sista timmarna på månaden tillbringades på en av Bryssels bästa thai restaurang. Mmm. Här blev det whiskey provning! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar