Translate

onsdag 26 februari 2014

Twitter-skola!

OMG! Jag började med Twitter. Det var såklart skåningar som fick mig att ramla in. @periklespagar tipsade om sin sida och så var jag där. Med Perikles började jag följa en annan dansbandskille som verkade skojig. Har aldrig lyssnat på hans band (bortsett från den där skojiga Mercedes-låten..)utan bara för att han var skojig. Så igår twittrade denne @sannexmini att om han haft Måns Zelmerlöw som svärson så hade han skaffat vapenlicens. Kan man lite förstå om han syftar på en viss reklam.. Varpå han twittrarde Hur tänkte jag där? Då var jag tvungen att fråga om han ångrat sig om svärsonen. Det hade han inte. Men då innan jag lyckats skriva detta så hade jag ju hunnit med och retweeta innan jag fick rätsida på hur man svarar. Åh, ingen aning om vad retweet var. Det har nu min gamla vän Sofia lärt mig. Jag delade alltså inlägget. Okej! Sen fortsatte jag och terrorisera den stackars @sannexmini en stund till. Han svarade ju och med det var jag ju lite igång med Twitter. Han sa det var lugnt och förklarade glatt att Twitter är underbart. Okej! 

Nu har jag fått en lektion här av Sofia! Tack gumman.. Min ända följare.. Nu kör vi! En vecka ger jag det... Är det inte kul så blir det väl i värsta fall tidsfördriv... 


Vem gillar inte sköna skåningar❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar