Translate

torsdag 20 februari 2014

Soldier Boy med "gevär"

Haha! Idag har varit en sådan dag då jag klankat ner på allt och allting om mig själv. Så vad trodde jag när jag fick för mig att tvinga min sambo (mot hans vilja.. Han ville inte alls, så det är hans fel också att detta blev...totalt fiasko! ) att hjälpa mig ta träningsbilder till bloggen. Dömt att misslyckas! Misslyckades!  Så nu har jag kämpat med att förbättra dem i ipadden så det inte var helt för jävets. Varsågooood! Soldatpojken med "gevär" på 6 kg..
Lyft ditt vapen från marken... Mina hantlar är på 3 kg, så totalt ett vapen på 6 kg. 
Så går du ner på knäna med vapnet över huvudet..
Båda knäna ska i marken men samtidigt som då går ner...
Så skall du upp...
Till stående igen. När jag gör CrossTraning hemma så kör jag ju åtta övningar i en tabata timer, en av dessa är soldaten. Då gör jag den först 60 sekunder (utan tyngder) 30 sekunder med höger ben först och skiftar till andra benet vid hälften.. Andra varvet 40 sekunder och sista 20 sekunder! Tyngd på de sista varven. Välkommen till min klass! Kämpa.. Förlåt för hemska bilder.. Det kommer flera! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar