Translate

onsdag 19 februari 2014

En nattreceptionist bekänner Del 334

Oh My God! Satt på jobbet i natt och kände verkligen riktigt ända nere från tårna hur trött jag var. Detta kommer aldrig gå fröken Karlsson. Nu somnar du.. Nu! Nääää... Nu! Jag somnade aldrig, men känslan att inte närvara var med hela natten. Redan från starten när jag skulle gå på i lördags har jag sovit dåligt. Det är en natt kvar och måtte jag lyckas sova idag. Det värsta när jag vaknar runt lunch är att när jag väl ätit och hoppar i säng igen så börjar tankarna snurra. Försöker tänka bort, men det bara snurrar. Skitjobbigt. Hoppas idag att jag somnar och vaknar åtta timmar senare helt utvilad och tittar mig i spegeln och bara Ta Da! "Jag behöver nog inte sminka mig idag! " Ehhh, nej Sarah det kommer du inte tänka.. Du kommer tänka att det inte finns något smink i världen som kan lyckas rädda dig nu!!!! Men strunt i det. Ikväll är det gala.. Grammis börjar kl 20.00 på ettan. Får ju inte missas. En träningsfri dag dessutom. Kanske kan bli lite avsmakning på Yollybox. Kanske det kanske... Tack och bock för din uppmärksamhet. Nu sova... Önska mig lycka till!
Erkänn det syns hur jag kämpar!!!!!
Ser ut som jag sover.....
Denna bilden är värst... Kolla ögonen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar