Translate

tisdag 18 februari 2014

Om Nattreceptionisten får bestämma Del 1

Ny serie på bloggen. Kommer som vanligt tappa räkningen, men grejen är mer att jag ska dela med mig av tex nattens låt val eller något annat jag snöat in på just under nattens timmar.. 
Just i natt lyssnade jag på Totta Näslund. En del funderar nu kanske Vem är de? Ah, men det är ju han som sjöng i Nationalteatern med Ulf Dagby (iiii heter han så? Som var med i förra årets upplaga av Så mycket bättre! Ulf alltså, inte Totta för han finns ej med oss längre..)För alla som sett filmen Känn ingen sorg (med massa Håkan musik) så fick ena killen Tottas gamla gitarr. Asså Totta är en legend. Vill ni killar få ligg i sommar så är der bara att öva på låten Om bara min älskade väntar.. Den på en gitarr och en lägereld. Man kan säga att ni har halva inne. Så uttryckte sig  i alla fall min arbetskollega Marcus till mig i natt. Då var jag bara tvungen att lyssna på Totta. Tack M för alla skratt i natt (usch skratta så jag nästan vek mig dubbel! )Denna låten om En Clown i mina kläder är lite barndomsminne. Mamma spela mycket Totta....❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar