Translate

tisdag 8 november 2011

Yrrrrrrrrrrr i mössan!

Var inne i mitt hus idag (Japp, hälften är mitt!!! Har det på papper..:). Shit, vad yr man blev av den värme som är i huset. Ja, de håller på att torka ut plattan. Rena bastun. Inte avundsjuk alls på de stackars målare som måste stå där inne!!

Och som det inte vore nog så har jag fått för mig att det var mamma och pappa grupp. J-vla tur i turen att jag slängde en koll på lappen innan jag åkte till älsklingens jobb. Japp, uppehåll i en vecka!!!! Fick ringa min kompis och erkänna mitt misstag. Tyvärr hade hennes kille redan åkt från jobbet, men hon sa att hon kunde ju med ha kollat.. Jo, sant.. men ändå: Förlåt!!! Men jag säger som negern förlåt greken i filmen Vägen ut (förövrigt mkt sevärd svensk film. Går på tv4film just nu): Ingen kan lita på mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar