Translate

tisdag 29 november 2011

2012 blir ett bra år-StarBabyBoom


Det är några stycken nu som skall ha barn. I kändisvärlden. Vi är ju rätt många i min mammagrupp med! Fast vi är väldigt få i Fjällbacka eller!? Någon som vill berätta något.. Inte de näähää:)

För det första så blir det ett kungligt år. Kronprinsessan väntar barn med sin prins Daniel.
(Och jag har lyckats skaffa den kungliga vagnen (den var finast!) och tapeten Ockelbo som gjordes i samband med deras giftemål. Min bebis också kunglig!? Näääää...)
 Sedan är det Beoyncé och Jay-Z som ska ha smått. Musikaliskt barn. Jag tycker hon är så fin med sin växande mage.
 ..Och i helgen läste jag att både Isabell och Gynning väntar smått. Spännande!

Och Hanna Hedlund med sin Martin Stenmark väntar sitt 3:e.. De är ju de nya svarta att ha tre!

Och denna man ska bli farfar!:) Jack Osbourne väntar en liten med fästmön Lisa Stelly läste jag i mama.


Det blir ju toppen detta! Så mkt att se fram emot..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar