Translate

lördag 12 november 2011

På min babyönskelista....

Finns denna elefantmobil från Presentboden. De är min hyresvärd som äger butiken och jag hoppas hon öppnar till jul. Annars får jag väl ringa henne så hon öppnar för mig. Denna är perfekt till mitt elefantbabyrum. Japp, elefanter har varit med mig hela graviditeten på något sätt. I form av armband, halsband och så är det ju en i bakgrunden på bloggen. Elefanter ger tur. Lillens/lillans rum har fått en fondtapet med elefanter. Själv hade jag elefanter i mitt första rum, både på den gula tapeten (med vita elefanter) och sänglampan. Så det är klart att jag måste ha denna.
Och själv har jag ridit på en. De var första och sista gången. De har hänt många olycker med elefanter/turister i Thailand. Men de var en upplevelse och som tur var hände inget då..... Jag hade elefanttur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar