Translate

måndag 7 november 2011

Lyckad Mamma-promenad!!

Jag är så stolt över mig själv som lyckades gå så långt utan problem med mina ben. Jag mådde som en prinsessa hela vägen runt Skeppstad och ut på stora vägen bort till Fjällbacka centrum. Ahhhhh, kan gå igen!!!!! Helt underbart... Ni förstår inte hur rädd jag har varit för att snart få sitta hemma utan mina promenader. Den smärta och kramp var som bortblåst idag. Och jag var inte ensam på min promenad. Johanna Granqvist och lilla Nellie som sov i vagnen gick med. Vi har pratat om allt som har med förlossning till bilbarnstolar till blöjer att göra. Och så här såg vår runda ut:
Hemma-Skeppstad-Fjällbacka c-Hemma.

Blev ett stopp på Konsum, där av tiden. Men jag är nöjd med längden:)
Nästa gång kan jag gå längre......

Vill tacka mina fantastiska stödstrumpor!!!!
Nu slänga ihop en pasta sallad från gårdagens rester av sallad och steka på lite bacon till. Sedan blir det flyttpack med svärmor!!!! Köpt lite kex och ost till oss som tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar