Translate

lördag 5 november 2011

Born to be!

Var på mitt lokala Apoteksgruppen igår. Mia där vet ju hur mkt jag frågat (3 ggr) om Born to be-boxarna. Vad fan skall man bli morsa så vill man ha massa roliga goody bags!!!! Ialla fall. När hon fick syn på mig så försvann hon och kom tillbaka och kallade mig till luckan ens om det inte va min tur. JAAAAAAAAAAAA- de hade kommit! En grön box till mig. Sedan fick jag snällt vänta på min tur. Och när det blev de så (hör på min lycka) fick jag köpa 3 par stödstrupor till priset av 2!!! Min lyckodag eller? Ett par vita, marinblå och sedan kan jag komma och kvittera ut svarta. Fanns inte hemma. Vad snälla alla är på Apoteket! Tack....
Boxens innehåll. Man blir ju glad!

Självlyssande nappar! Inget jag tänkt på. Säkert onödigt! Men jag har!!!!

En bra sked.

helt fast! Jag ska allså bli en mjölkko.... Trevligt! hej mitt namn är Sarah "Rosa" Karlsson!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar