Translate

onsdag 23 november 2011

Snigelfart...

Jag förstår att det är många som undrar varför jag inte bloggar om huset. Tror inte ni är så intresserade av kakelofferten. Det är det som hänt denna veckan. De står helt enkelt stil. Möjligen att målaren kommer i slutet av veckan och gör sista spaklingen. Annars händer inget. Jooo..kanske åter då så skall det komma en firma och borra efter vatten.

Så under tiden bloggar jag om allt annan skit mellan himel och jord! Som t ex att Peter hade över 39 graders feber och jag fick pyssla om honom och fixa film. Hitta en bra film som inte är uthyrd liksom.. De blev...RIO! Fast Peter tyckte den var bra. Och vi fick känna på familjelivet. Och bebisen sparkade i takt till samba trummorna!!!! Och man lär sig så mycket.. Som att Jesus gubben i Rio är gjord av svensk betong (de sa de ej i filmen. P sa det!)
Frihetsgudinnan är fransk. Jesus är "svensk". OMG.
Och nu när jag skrivit klart, kom P hem från tomten där han lämnat en vattentank. De har börjat borra för vatten!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar