Translate

onsdag 9 november 2011

Born to be promisar och Kim Bodnia!

Jag och min "born to be"-kompis har varit på  promis(ar). Först blev de Tjurpannan. Ja, det är där folk försvinner och man hittat lik. Men vi kom med livet i behåll. Fika hemma hos henne i de nya fina huset. Lätt avis. Vill med få komma in i mitt hus. Men så härligt glad för hennes skull. Sedan tog vi försäkerhet skulle en promis till runt berget och jag visa allt vi köpt på Ullared till bebisen. Mysdag.
Tjurpannan2,75 km
En bild från TP-reservatet.

Berget runt 3,50 km

Saga och Martin
Nu blir det lyxdusch och mys framför tv:n. Idag är det Bron. Har ni missat den serien så tror jag inte det är försent att fortfarande beta av den på svtplay.se. Den underbara Saga Norén och hennes dansk kollega som spelas av den fantastiska Kim Bodnia. Man får hysteriska skrattanfall av hennes rätt fram rakt på sak stil. Loev it. Och har ni missat Kim Bodnia så fixa genast fram denna film.
Klockren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar