Translate

tisdag 7 juni 2011

Trafikskola med danskj-vlen!

Asså jag vet inte var de gick snett.? Men seriöst var det någon som lyssnade på vad er trafiklärare sa eller i alla fall öppnade och läste boken. Eller var er lärare från mitt hemland Skåne så ni inte fattade vad han sa. Hur svårt ska det var! Är hindret på er sida: Bromsa in och vänta tills kusten är klar. Sätt inte allas liv på spel för h-lvete!!!!!!!!!!!!!! Så j-vla förbannad på den Ferrari ägaren som tog förgivet att han hade god sikt genom krönet och kom i full fart (Har man en sådan bil får man köra hur fort man vill enligt svensk lag!?) rätt mot mig. Jag då som hade observerade hindret på andra sidan men hade fri väg tills den j********la bilen poppa upp från ingenstans!! Andan i strupen slängde jag mig på bromsen och la handen på tuttan. Ahhhhhhhhhhhhhhhhh grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr och såg livet passera!!! Idioter borde inte få ha bil. Han hann slänga in sig på sin sida tack vare att jag bromsa!

Den jag mötte va äldre.. Kan ha varit en Mustang med, men den såg typ ut så här.. De jag hann uppfatta!!
Min första tanke va Badj-vel!!!!!
Och så sitter morgonpasset och förklarar nu på morgonen att jag inte har rätt att fira Svenska flaggans dag..(Vilket jag nu inte gjorde....) För jag som skånska är inte svensk! Näääää, jag tillhör ?? Danmark.. Eller hmm Skåne har blivit ett eget land...? Har jag missat något..? Men tro inte att jag tar detta på hårdaste allvar.. Jag älskar Morgonpasset på P3 och jag är stolt Skåning utan att vara rasist för det finns ju många skåningar, men dock långt ifrån alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar