Translate

fredag 3 juni 2011

Platta jobb

Igår åkte jag och Carro på marknad i Rabbaldershede. Och medans vi va där, grejade Peter med plattan till garaget! Kantelement och frigolite var de som han jobbade med. Han va ju inte ensam..






Och på eftermiddagen tog jag cykeln upp efter att jag hittat cykelnyckeln i en väska långt inne i garderoben.. Tror ni inte bakbromsen låste sig på bakhjulet så de som skulle var en trevlig cykeltur blev en helvetestur:( Träning fick jag iaf:) Då hade styrkan av arbetskåren fördubblats till Stim, Gustav och Fredrik. Freddan som åter är tillbaka i Sverige denna helg från Bryssel. Man hinner ju inte sakna honom precis. Haha!!!





Men för många slevar i soppan gör att jobbet lades ner vid fyra snåret och mannen min kom hem. Vi tog lilla båten ut till Freddans Mona 3 och åt en grillmiddag som var färdig grillad på land. Mmmm. Men de värsta med båtar är ju att de gungar. Jag hatar!! Men gick rätt ok igår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar