Translate

måndag 13 juni 2011

Presenter


Förlåt de har varit fullt ös medvetslös hela helgen och i eftermiddags jobbade jag och på jobbet va det samma.. Så bloggen kom sist på check listan över saker som skall bli gjorda. Men om det är någon som gått och väntat på vad jag fick i 28 års present så kommer de nu:)

3 dofter av CLEAN av P och  resten på bilden fick jag av mamma.

Den stora svarta lampan fick jag av min fina vän Carro (i love it).
Ljuslyckterna och glasskålen från Kosta Boda fick jag av Peters familj.
Annika hade läst min blogg:) Skålen jag bara älskar den. Är så fin!!!!!!

Lite kläder av Peter:) Som jag fick välja själv...

Imorgon ska vi till Uddevalla till Lars-Gunnar och skriva på mer papper samt köpa nytt halsband till Q. Halsbandslös katt gillar jag inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar