Translate

tisdag 14 juni 2011

Leka doktor

I natt lekte jag min egen doktor och de fungerade. Symtom på början till u-vägsinflamation. Kollade nättet och följde några enkla knep samt drack några glas med färsk citronsaft samt pressade limeklyfter i. En massa annat vatten och luta sig fram när man var på toa och nu känns allt ok igen. Klart jag ska kolla mig om de kommer några nya symtom men nu känns allt ok för stunden och de är viktigast. Inte kul att sitta hos riktiga doktorn när man har jobbat natt. Fan va duktig jag är. Sedan kom farbro Polis med en kvinnlig kollega från Uddevalla gående på området. Spontanbesök är alltid trevlig. De blev nog mer förvånade än mig att det var någon på plats. De trodde de var stängt natte tid. Såg först ut som ..? hihi. Vi pratade om Tanum Strand och jag tyckte jag sålde in stället bra. Kanske kommer poliserna privat nästa gång:)

Köpte nya halsband till katten igår på Torp. Han är hopplös. Hans nya grej är att vara halsbandslös och de funkar ju när man väljer de safte alternativet med lätt öppning. Men nu fick han på sig ett rött och de lyckas han inte få av sig till min glädje. De guldiga var visst av på 10 min. F*ck de som var så fint. Dyrast inte alltid bäst. Namnhållare fick han med de lilla livet.
Dyra och fina men inte så bra:(

Detta röda var visst bäst i test:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar