Translate

tisdag 28 juni 2011

Nya rutiner...

Förr tog folk sena semestrar för att det var så fint väder på sensommaren. Igår hade vi fullt hotell. Jag tror baske mig att folk har tänkt om:) De är ju alltid kul när det går bra, men sommarrushen kom tidigt vill jag lova. Detta va nog inte vi berädda på jag och min kollega. Men kul var det! De är på Tanum Strand de händer i sommar tror jag alldeles bestämt. Själv tar jag dock sen semester i v 31 och 32. Ska bli skönt med lata sensommar dagar. Eller nja.. Ska bli skönt att packa för flytt och fixa med nya garaget! Hoppas dock att jag hunnit packa lite innan dess så jag inte gör allt på semestern. Nu tänker nog ni att jag blivit knäpp. Du flyttar ju inte förrän i februari. Jo, det vet jag.. men tänkte rensa ur lite så lägenheten kan kännas större den sista tiden. Skulle vara skönt!!!!! Andas..........

En annan ny rutin är att det blir en promenad nu efter frukosten. Ut i solen bara. Fy fasiken vilket fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar